16 Temmuz 2012 Pazartesi

Ask Acisiymis

Sevmek bazı zamanlarda ailemden gizli sigara içtiğim günlerdeki gibi saklambaç oynarcasına vurdu beni. Sevdim, söyleyemedim. Gelenler oldu gidenler oldu. Uzun ilişkiler, geçici ilişkiler, gecelik ilişkiler, uyku kaçıran çelişkiler... Kimi aşklar geldi gitmek bilmedi, kimileri çok sevdirdi ama gelmek bilmedi. En kötüsü de gelmiş gibi yapıp hep uzakta kalanlar değil mi? Sevmek.. Öyle bir şey ki.. Kısacık hayatında ders çıkarabileceğin çok zor dönemler atlatırsın, kralsın ya bir bakışınla her insanı tanırsın, bir bakışınla herkesi yerin dibine sokarsın ama o siktiğimin aşkına geldimi sıra bir bakışınla erir gidersin mum gibi donar paramparça olursun.. Noldu ibne hani güçlüydün? Öyle ya büyüden de beter işte. Herkes aşkın en büyük yalanlardan biri olduğunu düşünüyor. Ama her zaman aşkın gerçek olduğunu savundum. "Hadi ateistler bunu da açıklayın" dediler, yine ben açıkladım; "Aşk yalansa acısı neden bu kadar gerçek?". Yine de söyledim aşk geçicidir aşk gelir geçer ama yanındaki insanın kalmasını istiyorsan seveceksin arkadaş sevdireceksin! Ve bazen inandigim bir sey vardi "ask dedikleri sey daglara taslara siir, turku yazan pezevenklerin yazacak konu bulamayinca toplanip gotlerinden uydurduklari bi dava" Bağlanacaksın, bağlayacaksın. Ulan bağlı olmadan ne kadar gerçek olur sevgi? Bazı insanlara kimse öğretmemiş sevginin bağlılık olduğunu tutku olduğunu. Elin orospu çocukları tutkuyu çikolatalı bisküvi markası sanıyor sadece. Özlemek uzun süre görüşmediği arkadaşına sahte samimiyetiyle mesaj olarak cevaplanır. "ay ben de seni çok özledim cnm ya görüşelim mutlaka he paslaşalım hadi öptm muah". Sonra neden insanlardan nefret edilir diye sorun. İnsan var da biz mi sevmedik? İnsan olmayanı sevdik de ne oldu? Timsah gözyaşları kalbimizi acıtıyor diye tüm sorunları siktir edip sımsıkı sarılmadınız mı sevdiğinize hiç? Hanginiz "seni seven kalbimi, sana inanan aklımı sikeyim" demediniz ki? Ben kalbimi yerinden söküp onun kalbine ekliyorum, o giderken "biliyorum karşına biri çıkıcak ve benden daha çok seveceksin" diyor. Aklını siktiğim götüyle seviyor çünkü. Hepimiz "bi daha hiç konuşmicak mıyız yani?" mutsuzluğunu yaşamışızdır. Hepimiz bir baharı yalnız geçirip sevgilileri görünce kıskanmışızdır. Ama her yalnız olduğumda gördüğüm tek şey ne kadar boşa olduğunu. Zaman geçirmek için takılmaca birliktelikler.. Uzun lafın kısasını da uzatacağım şimdi; Hayatınız boyunca "aşkım, sevgilim, bitanem" dediğiniz herifleri/kızları bi düşünün. Auuv ne kadar çok dimi ? Peki ya "son aşkım sen olacaksın" dediğiniz kişiler? Hepsiyle aynı anda mı ilişki yaşadınız? Hayır. "Aşkım günaydın seni çok seviyorum" diye gönderdiğiniz mesajlar? Kim bilir kaç kişi? Ne kadar da çok sevgi var içinizde öyle amınakoyim ya seve seve bitiremiyosunuz. Böyle aşkların acısını çeke çeke bitiremiyoruz. O kadar çok seversinki bazılarını. Şimdi hiç aklında bile olmaz belki. Ama atlatana kadar ne hallere geldiğini hiç unutamazsın. Yeri gelir unutmuş gibi yapabilirsin en doğal hakkın. Ama ne olursa olsun seviyormuş gibi yapma... Çişim geldi bu kadar yeter gece gece ekletmeye ugrasmayin Apolas Lermi - Yagmur sarkisini dinleyin.

2 yorum:

Hayatı Ertelemek

Gemide, otobüste giderken meraklı gözlerle baktığımız, bir gün gideyim dediğimiz yerler olmuştur hep. Bi' deniz fenerine, bi' dalgak...