21 Haziran 2014 Cumartesi

Vasiyet

Ben bi yerde takılmış kalmışım
Uykularımdan
Mutluluğumdan
Umutlarımdan
Güvenden
Huzurdan
Hayattan
Güneşten uzakta kalmışım
Çoğu erkeğin ulaşmaya çalıştığı yere gözüm kapalı ulaşıp
Son bir adım kala geri dönmüşüm
Önemi olan hiçbir şey kalmamış
Sadece uyumak
Birine sarılıp uyumanın huzurunu
Ölümün huzuruna denk saydım
Karanlığın içinde
Kapalı perdeler arkasında
Bir oda içinde
Hareket eden 4 duvar arasında
Üzerime düşen tavanın altında
Her çeşit uyuşturucu madde
Morarmış soğuk bir vücut
Alkol
Müzik
Ve
Yalnızlığın sesi içinde
Ölse cesedi 1 hafta sonra bulunacak biri
Hayata ne denli tutunabilir ki?
Ne kadar mutlu olabilir?
Yaşaması neden istenir?
Daha fazla bu acıyı çekmesi için mi?
Hissediyorum
Özlediğim geliyor
Beni almaya geliyor
Ruhum bedenimi terk ediyor
Damarlarımdan kan çekiliyor
Vücudumdan can çekiliyor
Ayak parmak uçlarımdan hayatım parça parça dökülüyor
Kapkaranlık gördüğüm dünya renklerini sunuyor ilk defa
Ve bembeyaz oluyor
Ve sonsuz huzur beni içine çekiyor..
Vasiyetimdir
Herkes birbirine sarılarak uyusun
Bir daha uyanmamaya
Iyi uykular





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatı Ertelemek

Gemide, otobüste giderken meraklı gözlerle baktığımız, bir gün gideyim dediğimiz yerler olmuştur hep. Bi' deniz fenerine, bi' dalgak...