10 Eylül 2011 Cumartesi

Aşklar ve Sonları..

Etrafımızda haberimiz olan, olmayan  bir sürü ilişki başlayıp bitiyor. Yalnız başlayan ilişkileri ben ikiye ayırıyorum. Neden başladığı belli olan ve olmayan.


Neden başladığı belli olan deyince "aşıklardır başlamıştır" gibisinden sesler duyar gibi oluyorum. Kastım o değil. Ortam için, reddedemeyen olduğu için, belki para için veya belki de bir iddia için. Bu ilişkilerin yarım saat ile bir ay arasında -nedenlerine göre- değişen ömürleri vardır. Bu ilişkiler genel olarak çok sık görülür.Ayrılırken bir ton mazeret kavga gürültü eşliğinde yüz yüze bakılamayacak hale gelinir. Kalitesiz, gereksiz ilişkilerdir. 


Nereden çıktığı, hangi ara oluştuğu, kimsenin bilmediği ilişkiler de vardır ki genelde en uzun ömürlü, tek eşlilikten hoşlananlar için idealdir. (herkese nasip olur umarım)
Bu ilişkiler tek tarafın içinde büyüyen aşkın diğer kişi tarafından fark edilip kısa bir sürede büyük bir başka dönüşmesiyle başlar. Devamlı kavgalarla, kıskançlıklarla devam eden ilişki her an bir kıvılcımla iki tarafı da mest eden bir masala dönüşür. Bu tür ilişkiler ya toplum baskısına direnemeyerek, ya kıskançlığın çocuksu tavırlarla abartılmasıyla yıpranarak ya da aşkı tüketerek biter.


Terk eden her sevgili, 'Sen iyi bir insansın.' diyordu. Anladım ki hiç biri, iyi insan sevmiyordu..



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatı Ertelemek

Gemide, otobüste giderken meraklı gözlerle baktığımız, bir gün gideyim dediğimiz yerler olmuştur hep. Bi' deniz fenerine, bi' dalgak...