1 Ocak 2014 Çarşamba

Kayıp Ceset..

Kimliği teşhis edilemeyen bir ceset olmak istiyorum. Herkes kayıp sevdiği sansın ama görünce sevinsinler istiyorum. Kim olduğumu, sevenim, benim için acı çeken var mı diye düşünmeden kendi sevdiği kişi olmadığım için sevinsinler istiyorum. Kocaman bir kayıp, kimsenin umurunda olmayan, yanından geçenlerin dikkat etmediği, gözden kaybolan bir kayıp olmak istiyorum.

Ne arayıp sorsunlar istiyorum, ne ardımda bir ağlayanım olsun ne de bekleyenim olsun istiyorum. Sevmeden sevilmeden, acı çekmeden, mutlu olmadan, kimseye hiçbir şey için borçlu olmadan, vicdanım olmadan, kötülüğüm olmadan, param olmadan, paraya ihtiyacım olmadan, sessizliğin içinde kaybolmak istiyorum. 

Sadece yok olmak istemek nedir bilir misin?  Bilmiyorsan sakın merak bile etme. Aşkın milyonlarca tarifi var, bunun bir tane benzer duygusu bile yok. Öyle ki bu yazının bile devamı yok.. Biri beni kurtarsın bu bilinmezlikten. Sadece inkar ediyorum ayrılığı sadece inkar ediyorum yalnızlığı ama bir bakıyorum herkes uyuduğunda, yalnızım, yolsuzum, yoksulum, yoksunum. 

Ve bugünlerde yaptığım tek şey haykırmak; ELLERİMİ TUTMADIN YA YAKARIM GECELERİ !



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatı Ertelemek

Gemide, otobüste giderken meraklı gözlerle baktığımız, bir gün gideyim dediğimiz yerler olmuştur hep. Bi' deniz fenerine, bi' dalgak...