10 Eylül 2011 Cumartesi

Bekara karı boşamak kolaydır

Okuyamayan teyzeler, amcalar, neneler, dedeler ve daha onlarcası. "Bana bir kalem verseler bir kağıt verseler şimdiye profesör olmuştum, siz yok şöylesiniz yok böylesiniz." triplerine giriyorlar. Sonra yine atalarımızın söylediği o söz inceden inceye hissettiriyor kendini; "Bekara karı boşamak kolaydır!".

Bre amca teyze nine dede. Okumanın yaşı yoktur. Bebeyken okutmadılar da açıköğretim diye bir şey olduğundan da mı bi'habersiniz? İşinize gelmiyor tabi değil mi, laf söyleyecek bir biz varız kozlarınızı kaybetmekten çekiniyorsunuz. Kıçınızı kaldırmaya üşeniyorsunuz. Neyse, sakinim.

Zil çaldığında çıkarken "Ben size çıkın dedim mi?" diye soran öğretmenime "Bu çalan çobanın kavalı mı lan ?" demedim, diyemedim


      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Hayatı Ertelemek

Gemide, otobüste giderken meraklı gözlerle baktığımız, bir gün gideyim dediğimiz yerler olmuştur hep. Bi' deniz fenerine, bi' dalgak...